Bara några timmar kvar...

Snart kommer bussen som ska rulla mig till skolan, måste sätta mig och öga igenom boken som vi har litteraturseminarium om imorrn. Känner mig inte peppad alls... Ska dock bara sitta till 16.00 för sedan ska jag möte Jessi på bussen som ska ta oss ner till stan. Då ska vi käka middag och sedan ska vi på biiiio! :D

Just nu struntar jag ganska starkt i seminariumet, all min fokus ligger på att jag ska få se New moon om 4 1/2 timme! ;) Men jag ska ta mig till skolan och jag ska göra några fjuttiga anteckningar så jag har nåt att komma med imorrn. Detta är ju trots allt det mest seriösa vi gör under hela kursen så det kanske är bra att vara delaktig på det!

Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0