Det gick ju super!

Halloj! Har kramp i rumpmuskeln för jag har suttit på den här hårda stolen för länge så jag ska försöka hålla mig kort.

Redovisningen idag gick braaa! Blev inte riktigt som vi tänkt oss men vi var nöjda. Jag spelade lite fel takt nu och så och Johannes som hade ett gitarr-solo i "Jag hade en gång en båt" spelade fel i sitt solo kanske 3 gånger ... haha, men vi hade kul och det var ju ambitiöst av oss att ha med ett gitarr-solo! ;)

Efter det hade vi sångträning resten av dagen så vi sjöng en hel jääävla massa samt dansade och gjorde massa rörelser till. Alla jag läser med är rätt sköna och det känns verkligen som att vi är en bra grupp. Vi har jävligt kul på lektionerna och det är inte ens jobbigt att sjunga inför alla fast jag normalt har jääävulskt svårt att sjunga inför folk nykter! :P
Jag trivs faktiskt jättebra som det är nu och jag är glad att jag hoppade på kursen trots att jag var skeptisk i början... för som jag sa, vi har jälvigt roligt! :P Jag tycker typ att det är trist att vi är lediga imorrn... haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är så söt! : )



EC

2009-11-12 @ 11:13:21
URL: http://emmacorneliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0