Första julklappen är köpt!

Jag har varit på stan idag, kom nyss hem... släpandes på världens tyngsta matkasse samt två till kassar. Jag tyckte att det var en bra idé att handla på Hemköp innan jag gick hem, "jag ska ju ändå inte ha så mycket" tänkte jag. Ha, tji fick jag, jag handlade jääättemycket. Sen gick jag till Hemmakväll och hyrde film.

Jag har förhoppningsvis hittat min nyårsklänning! :D Så skönt det hade varit om jag blir nöjd med den och kan/vill ha den på nyår. Jag köpte den så jag kan prova hemma med skor och så, håll tummarna att jag blir nöjd! Köpte även en svart topp, Systers julklapp och Klaras dopresent.

Nu är jag äntligen hemma iallafall och middagen står på spisen, är hungrig så det ska bli gott. Det blir Tortellini's och morotsbiffar. Efter middagen blir det att mysa ner under täcket med en påse godis och en förhoppningsvis bra thriller! :)

Måste gå och kolla middagen nu!
Ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0