Match imorrn

Jag har nu legat och sett några CSI avsnitt. Jag börjar undra ifall de bytt producent eller om idéerna börjar sina såhär inne på åttonde säsongen, för jag tycker det är ganska mycket flum. Tycker att det har varit några riktigt knasiga avsnitt och det känns som om de har lagt in betydligt mer blod i scenerna, så min teori är att dom har bytt till en blodälskande producent. Måste in på IMDB! :P

Annars funderar jag på att gå och lägga mig och läsa en stund. Ska upp rätt tidigt imorrn (10!!:P) för att kolla på syrran och Jessis match på Gammlia! Pappa skulle köra syrran till samlingen så jag tyckte att han kunde bjuda mig på fika medan vi väntar på att matchen ska börja! :D

Jag vill tillbaka till Grekland!! Eller åka till något annat varmt ställe... ge mig en resa någon? (pluss fickpengar:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0