Minimusikal

Idag hade vi introduktion på minimusikalen vi ska ha som jag har varit så galet nervös över. Det visade sig att jag har varit nervös i onödan! Vi fick våra grupper idag och fick komma igång, min grupp har kommit väldigt långt. Vi är färdiga med historien och vi har bestämt vilka låtar vi ska ha samt vilka roller alla ska ha. Jag ska vara en hund! :P
Det som återstår nu är främst att träna på sångerna, både på texten och att spela dom med instrument. Sen måste vi gå igenom lite mer hur vi ska agera på scenen och sådär.

Nu känns det mest bara roligt och jag ser fram emot redovisningen på fredag! :) Ska bli väldigt kul att se de andra gruppernas musikaler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0