Partner in crime

Jag behövde inte vara i skolan idag, min "partner in crime" var inte ens där så jag hade ingenting att göra. Så jag tog en buss till stan och träffade Malin istället. Vi fikade lite och vi kollade på julklappar. Köpte en liten grej till Klara, sen hittade jag återigen en jävla massa saker till mig själv. Eller, en jävla massa saker var väl en överdrift, men kom hem med 3 nya klädesplagg. Den notan gick på över 500 spänn... varför är det så dyrt att leva? :P

Ikväll var det som sagt innebandyträning, det var jäääävligt jobbigt... men jag hade även roligt och det e väl det som är huvudsaken! Är nöjd med mig själv såhär i efterhand också och det är alltid en bra känsla! :)

Nu är jag helt slut och ska pallra mig upp imorrn och vara i skolan 10.00. Vill även hinna läsa en stund så det är nog dags för mig att hoppa i säng!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0