Redovisning

Jag tog mig upp! :D I gooood tid till och med så nu har jag hunnit med att både duscha och äta en ordentlig frukost, det som återstår på schemat är att göra mig i ordning.

Håll tummarna för mig och min grupp idag, att vi kommer ihåg exten på låtarna och spelar rätt! :P
Jag slutar klockan 15.00 och då ska jag gå till mammas jobb och sedan följa med hem till dom och käka middag och spela Wii! Borde egentligen släpa med min min dator så att de på hennes jobb kan kika på den och göra en omformatering, men jag vet inte om jag orkar släpa med mig den till skolan... det kändes otroligt jobbigt. Den är förjävla tung faktiskt.

Men ha en bra dag allesammans! Frys inte ihjäl där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0