Varför är jag vaken?

Jaa, varför är jag vaken? Eller varför ligger jag inte i min sköna säng och läser en bra bok? Det kan man ju undra... jävla dator. Jag har iallafall borstat tänderna och ska ta och hoppa i säng nu, måste bara kleta bort sminket först.

Imorrn ska jag vara i skolan 13.00, vi har IKT'n på förmiddagen. Frågan är ju dock om min IKT-partner kommer att vara där ens eftersom att vi blev fördiga med den i måndags och nu inte har nåt att göra? Aja, jag åker dit och ser om han är där. Det är nog bra för mig att jag har någonting att kliva upp ur sängen för att göra. Sen har jag ofast väldigt roligt i skolan så det är bra för mig att vara där av den anledningen också! :)

Jag har en vampyr-period (eller snarare en Edward/Twilight/New moon-period) så här kommer lite mer bilder. Ni får stå ut med mig...


Jag tycker den här bilden är otroligt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0