Är lite för irriterad för att komma på rubriker just nu

Godmorgon! Sitter och pimplar kaffe... var så sjukt trött imorse när jag vakna. Det gick verkligen inte att somna inatt eftersom att jag var ju inte trött. Har ju mig själv att skylla som sagt :P. Nu känner jag mig dock lite piggare efter lite frukost och kaffe i magen!

Jobbar länge idag, enda fram till 17.15... låång dag!
Nu ska jag börja borsta tänderna och se till att jag ser ut som en människa innan jag går så att jag inte skrämmer livet ur barnen! :P

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: erik

ojoj tidig morgon! jopp e i Umeå, dock varit ute i isolerade varmvattnet utan internet :(.

2009-10-01 @ 19:05:32
URL: http://thinkinbout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0