Beslut att fatta

Tjohopp bloggen! Nu har jag äntligen fått tummen ur och ansökt om studiemedel, har försökt göra dte tidigare men då har inte kursen gått att hitta på CSN och jag har inte haft pengar på mobilen för att kunna ringa till kundtjänst. Idag fyllde jag dock på mobilen och fick hjälp av en trevlig kvinna i andra änden. Så nu kommer jag ha pengar medans jag pluggar, det är ju bra! :P

Ska åka till Byn ikväll, pappa ska hämta mig. Innan vi åker dit ska vi en sväng på systemet så att jag har någonting att dricka i helgen! Jag är sjukt taggad! :)
Jag har dock lite problem i hur jag ska göra imorgon... Jag jobbar ju under dagen i Byn, har fått erbjudande att stanna på middag hos bror + familj och sedan sova över där och att de sedan kör in mig till stan igen på lördagen. Problemet med det är att jag inte vet hur jag ska få tiden att räcka till på lördag, ifall jag ska hem då och göra mig i ordning här eller om jag ska ta med mig alla sakerna till Byn och göra mig iordning där och sedan åka direkt till Jessi.

Jag får klura lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0