Inför Halloween

Idag har jag varit på stan med Maria och shoppat inför helgen! :) Det var dock inte lika kul när jag kollade bankkontot när jag kom hem igen... helvete vad pengar rinner iväg fort alltså... suck! Aja, man lever bara en gång...



Här är iallafall det som inhandlades, vet inte om det syns så bra... min blixt är galen och bländar allt och alla. Det är : En hårspray (stoort hår på lördag är tanken), strumpbyxor, vitt puder, en kamm att tuppera håret med, tänder, en puff att sminka ut pudret med, rakhyvlar och gel.

Som sagt, satan vad pengarna rann iväg... Men är taggad som tusan på helgen och jag vill att det ska bli lyckat! Jag hoppas jag får min utstyrsel att bli som jag har tänkt det, brukar väl oftast inte bli så men. :P Jag ska göra mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0