Jag kanske fyndar? :)

Just nu är jag ganska glad!! :) Här på jobbet finns det en bokhylla med massa böcker som anställda på avdelningen har ägt och tagit med hit så att man kan låna böcker av varndra. Det är som ett litet bibliotek nästan! Jag brukar fördriva tid ibland med att gå igenom hyllan, jag har nog rätt stor koll på vilka böcker som som finns där nu. MEN... Idag på lunchen gick jag dit igen mest för att fördriva tid (jag gillar ju även att bara stå och titta på böcker. Knäpp? Ja! haha). Hittade då en bok jag verkligen vill ha!! Ficktjuven av Sarah Waters! Det står inte vem som är ägaren av den, men när alla kommer tillbaka från konferensen ska jag forska lite och se ifall jag kan få köpa boken för en liten summa.
Jag menar, har personen tagit HIT boken och låter den ligga här och vem som hellst kan låna den så är han/hon kanske inte så rädd om den?

Så håll tummarna att boken inte har så jättemycket värde för personen i fråga!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0