Monstermaskin

Godmorgon!

Sitter nu på jobbet och har precis haft fikarast. Det är väldigt tomt här på avdelningen, det är bara jag och en annan kille kvar. Resten är på kurs.

Jag cyklade hit imorse och jag insåg ännu en gång att jag hatar verkligen att cykla!! Det är typ det drygaste som finns, att gå är ju så mycket behagligare! Alltid när man cyklar blir man helt jävla slut, jag har inte kunnat andas ordentligt sen jag kom fram till jobbet och jag har haft en hosta som vägrar försvinna. Nää, jag har ingen kondis, haha, men skit samma. Jag blir alltid så fruktansvärt förbannad varje gång jag måste använda den där tvåhjulade monster"maskinen". Man ska promenera helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0