Som en tupp

Hej! Jag är fortfarande kvar i byn, har haft en riktig mysig helg med Jessika och barnen! Vi har inte gjort mycket, mest myst med barnen och sett på tv. Skööönt, precis som en helg ska vara.

Senare är det dags för mig att åka hem, får se vad som händer då. Malin var sugen på en promenad men får se vilken tid jag är hemma. Får se hur aktiv och kreativ jag orkar vara :P, ha promenarat mycket idag.
Imorse var jag faktiskt vaken klockan 7!! Klev upp och gick med Jessika och Melvin till dagis. Så jag har varit uppe tidigt på morgonen när jag bott här. I lördags var jag vaken vid 9, igår vid 8 och som jag sa idag vid 7. Det ni!! :D

Nu ska jag jobba vidare på farmen sen läsa bloggar! :) Skriver när jag är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0