This is us

Hejsan!! Nuuu är jag tillbaka hemma i stan igen och det som gjorde mig mest glad när jag kom hem var att det inte alls var så stökigt i lägenheten som jag trott att det var. Det var ju till och med ganska rent, hur hade jag fått för mig att det var stökigt? Haha, glad blev jag iallafall! :P Blir nog att dammsuga litegrann imorgon iallafall men jag behöver inte plocka upp massa saker som ligger och skräpar.

Nu till det roliga jag ville berätta med den här inlägget egentligen:
Backstreet boys släppte sitt nya album, This is us, i onsdags och nu ligger den uppe på Spotify!! Har hunnit med att lyssna igenom den en gång nu ikväll men har ännu inte fått någon uppfattning om vad jag tycker om den. Måste lyssna igenom den några gånger... sedan återkommer jag väl med lite betyg! :) Jag är iallafall glaaaad att den äntligen är här och snart ska jag ha skivan här hemma har jag bestämt!!


Det officiella skivomslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0