Fika

Är i Täfte just nu, sitter hemma hos pappa. Vi har varit och hälsat på bror och jessika och blivit bjudna på fika!

Det har gått ganska bra för mig idag att vara utan snus, jag brukar alltid tycka att andra eller tredje dagen är värst. Tror att det är dag tre utan snus som brukar vara svårast. Men just idag har det gått ganska så bra!
Jag är dock lite rädd om mina kära vänner denna vecka... För jag kommer både att ha snus-abstinens och PMS. Haha, inte lätt att leva alla gånger!

Om 20 minuter bär det av hem mot stan igen! Lägger in lite bilder här på bloggen när jag är hemma!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jess

men lilla mig MÅSTE du vara snäll!! Ingen suris här inte! :P Om hembakta bullar o glass kan dämpa suget/höja humöret vet du vart du ska fara.... kan slänga in lite bsb låtar på det också ;)

2009-09-07 @ 23:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0