Från ett beroende till ett annat?

Nuuså, kunde inte blogga tidigare... allt bara hängde upp sig, tror det beror på min oootroligt sega dator. Jag har inte mycket att säga, har sett på Grey's ikväll sen la jag mig för att läsa. Läste en stund men eftersom att jag var vaken tiiidigt idag och inte har sovit någonting under dagen / kvällen heller (stooolt) blev jag trött ganska direkt.
La mig för att sova och höll precis på att slumra till när en tanke slår mig: "Har jag skördat min farm!? Skördade jag blåbären??"

Fattar ni hur sjukt det här är, då har jag alltså stängt av datorn och gått i säng... men när jag nu kommer på att jag KANSKE inte skördade mina förbannade blåbär var jag tvungen att kliva upp, starta datorn och kolla. Nä, jag hade inte skördat så det var väl tur att jag klev upp, men har man blivit lite besatt när farmen till viss del STYR ens liv? Haha, helt galet.

NU däremot ska jag krypa ner under täcker och sooova! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0