Gårkvällen

Jag hade väldigt roligt igår på Kos-återträffen! :D Maten som vi hade med oss var riktigt god. Det var grekisk mat på svenskt vis, och tro det eller ej så var den till och med godare än i grekland! :P Jag åt tills jag storknade!
Vi badade badtunna, en badtunna som aldrig blev riktigt varm så vi badade i kallt vatten. Bastun däremot blev räddningen, den var vaaarm och skön!

Jag hade iallafall jättekul hela kvällen, tills efter jag druckit sista drinken. Man ska ALDRIG dricka den där sista drinken. Det slutade iallafall med att alla i huset hade somnat utan jag, och jag vågade inte lägga mig ner för jag fick dödsångest och trodde att somnar jag så dör jag. Tillslut gick jag över till Emma och Christian (som sov i gäststugan) och de var tack och lov vakna. Så jag fick sitta och prata med dom tills ångesten var över / jag hade nyktrat till litegrann och jag vågade sova. Men överlag var det en riktig lyckad kväll! I love you guy's!!

Imorgon kommer det förhoppningsvis lite bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0