Jag har varit en Räv-Häxa idag

Tjenixen bloggen! Allt väl med mina vänner där ute som tar sig tid att läsa min ganska sega och inte allt för spännande blogg? Jag hoppas ni mår bra! För det gör jag!
Jag är fortfarande lite spänd i ryggen med efter Jessi's dunder-massage igår är smärtan minimal jämnfört med tidigare, helt underbart! Jag har en mysig hemmakväll med mig själv, har sett Idol och sovit litegrann!

Jag har jobbat på förskolan idag, det var riktigt roligt! Jag fick vara med i en otroligt pedagogisk lek som en av lärarna styrde upp. Jag skulle vara den fruktade "Räv-Häxan", vilket resulterade i att jag hade en djurmask för ansiktet och en häx-hatt på huvudet... jag var säkert otroligt söt! ;)

Tänkte visa er lite hur duktig och kreativ och hur hårt jag jobbar ibland på förskolan:

Min ootroligt fina (beställda) fjäril som jag blev väldigt nöjd över! ;)

Här har jag utvecklat pärlplattan lite, som ni kan se har min fjäril fått antenner! :D

Pärlplattan under har en liten tjej gjort! :)

Jag älskar att jobba!! Underbart roligt, inspirerande och lärorikt! Underbara ungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0