Jag ska jobba idag! :D

Godmorgon på er! Klockan är nu i skrivande stund 07.21 och jag sitter här och äter frukost. Varför det? Joooo, för jag ska jobba i Byn idag! Ååh så roligt!! Det känns bra att ha någonting att göra idag också. Jag ska jobba till 14.00 och sedan ta bussen tillbaka till stan och ha "möte" angående jobbet på fredag. Fullt upp idag alltså, för efter mötet ska jag skynda mig hem och käka och duscha för jag och Malin ska ut på krogen ikväll! :)

Jag kommer nog att vara gaaaanska så trött, för jag har väl sovit ungefär 2 timmar inatt! haha, får se om jag hinner med en powernap när jag kommer hem...
Tur så ringde mamma och väckte mig samt att jag hade ställt 2 alarm så att jag inte skulle försova mig. Så här sitter jag, redo att möta dagen!

Nu ska jag äta klart min gigantiska frukost och göra mig klar!
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0