Laddat upp

Nu är det inte länge kvar tills klockan är 20.00 och Idol börjar! :D Jag har laddat upp med choklad här hemma och snart ska det njutas av skönsång! Jag tycker det är trist att man får se så många som är värdelösa och att det är för mycket fjant i den här delen av Idol, jag vill ju se dom som är BRA. Jag lääängtar tills de ska på slutaduition i Stockholm, för det är då det bra börjar!

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund.

Lite mer Kos:

Nisse sa att vi fick göra VAD vi ville med hans hår. Vi fick till och med raka av det om vi ville.
Riktigt så elaka ville vi inte vara, men vi bestämde oss för att ge han en tuppkamm!


Nisse har väldigt mycket och tjockt hår, så det var ett slitsamt arbete! :P


Det gick en HALV flaska hårspray, och ändå blev det ingen bra tuppkamm...


Eftersom att det inte blev någon lyckad tupp på lilla Nisse så gjorde han en snygg backslick istället! :P Han var tvungen att gå och duscha igen efter vårt lilla expriment, och han fick ändå inte bort all hårspray ur håret. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0