Min dator är ingen kaffedrickare

Halloj! Jag är hos Malin för tillfället, hon håller på att rensa sin garderob... det går väl sisådär. Hon är inte direkt ett fan av att slänga kläder! :P

Jag kommer inte att kunna blogga på ett tag. Det hände nämligen en olycka med min älskade dator igår...
Jag råkade hälla en kopp kallt kaffe över hela datorn, allt på skärmen blev konstigt och jag skyndade mig att stänga av den. Ringde sedan i panik till mammas karl, helt gråtfärdig. Han sa att jag skulle ta ut batteriet och låta datorn ligga upp och ner så att kaffat fick rinna ut och sedan låta den torka.
Inatt när jag skulle starta den och se om den levde så startade den men innan den hade startat helt så dog den igen. Jag har försökt fler gånger men samma sak händer.

Jag ska lämna in den till mammas jobb och låta dom kolla på den. Den fungerar ju, till viss del, så det är troligvis bara någon sak i den som pajat. Hoppas den går att rädda!!!

Såå, alltså... är jag väldigt frånvarande här på bloggen vet ni varför. Jag hällde kaffe över min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0