Sugen på lite mat

Om mindre än två timmar är det dags för kvällens avsnitt av Idol. Ikväll är det grabbarnas tur och jag har ju min lilla favorit med i truppen. Jag hoppas verkligen att han gör ett toppen framträdnade, han har varot grym de gånger man har fått se honom hittills! Om ni på något sätt nu ens undrar vem det är jag pratar om så är det så klart Erik jag menar! Och vet ni inte vem han är (vilket ni BORDE göra för han är gryym) så får ni spana in honom ikväll! :)

För tillfället är jag sugen på käk, men det kändes jobbigt att börja laga... Nog för att mat i den här lägenheten för tillfället består av: Ägg, vita bönor och rostade mackor.
Såå, kanske inte allt för jobbigt att laga? :P

Joo, men det kanske är dags för lite mat ändå?

Jag hade kunnat döda just nu för en sån här portion:


http://www.elmamia.com/images/recs/rec_souvlaki.jpg

Souvlaki med grekisk sallad... MmMmMmmmm....

Kommentarer
Postat av: Saga

Hoppas också på Erik ikväll! :)

2009-09-30 @ 19:50:43
URL: http://sagalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0