Utgång, inte utgång?

Idag är det Onsdag. Jag har inga planer för dagen förutom att jag måste gå och köpa toapapper.
Malin vill att jag ska följa med ut ikväll, jag har inte bestämt mig ifall jag vill eller inte än. På ett sätt hade det varit kul, det är ju nollesäsong så det är säkert massor med folk ute och många snyggingar att ragga på. Samtidigt känner jag mig inte fullt så taggad. Vill inte heller sitta hemma ännu en kväll, hade varit kul att se en film med någon/några istället. Äääh, jag vet inte. Ska fundera en stund till sen får jag se vad som händer.

Jag har ju egentligen inte råd att gå ut, visst det kostar inte så mycket men eftersom att vi kommer vara uppe på Universitetsområdet kommer vi ta taxi hem och den kostanden har jag inte att lägga ut på. Och jag vill inte gå hem själv mitt i natten, förbi gammlia och genom Haga.. känns liiite läskigt. Får se helt enkelt. Men måste fan komma fram till ett beslut snart.

Kommentarer
Postat av: Jess

kom o spela innebandy med oss! Jennie tar dig på moppen ;P

2009-09-02 @ 14:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0