Jag fick ta EN, tack Malin!

Halloj! Jag har ramlat lite... jag tog en snus nyss. Men jag fick tillåtelse av Malin (vi slutar tillsammans). Jag har verkligen ÄTIT konstant hela dagen för att jag är så sugen men ingenting hjälper ju eftersom att det e nikotin som systemet egentligen vill ha... så jag messade malin och frågade om jag fick ta EN en liiiiten stund, och det fick jag tack och lov. Detta är ett helvete.

Tänkte lägga in lite bilder nu igen, lite från Kos! :D

Den eviga frågan: "Vad ska jag äta?"

Förfest på balkongen!

Erika är glad! :D

Grabbarna, minus Nisse!

Posar-Emma!

 

En liten hög med bilder! Jag har mest festbilder, haha! :)

Kommentarer
Postat av: JENNIE

JANNA!!!!!!!!!!!

2009-09-09 @ 00:10:22
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0