Födelsedagspresent!?

God morgon! Idag är det en dag på förskolan som gäller (är ju iof det som gäller hela april) och jag ska snart göra mig klar för att knalla iväg. Slutar 14.30 och då måste jag försöka ta mig in till stan. Det går en buss 14.35 men den hinner jag inte med... Nästa går 15.25. Problemet är att jag hade tänkt åka med pappa tillbaka från stan men han slutar 16.00, cirka samma tid som jag är inne i stan.
Jag har lite smått panik för David fyller år på fredag och jag har inte köpt någon födelsedagspresent åt honom och jag vet inte riktigt vad jag ska ge honom heller!! :/

Nåt lite roligare, bilder från Klaras mini-kalas igår:

Öppna paket


Fick en stol av farfar


Storebror vill också prova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0