Indraget jobb

Hallå! Sitter hos pappa och väntar på middag, det blir fisk idag! :) Håller på och tvättar för fullt och senare ikväll ska jag hem till bror min och mysa med brorsbarnen.
Jag har jobbat idag. Vi har pysslat litegrann och barnen fick göra egna drömfångare, de blev riktigt fina. Jag skulle jobba imorgon också men så idag drog dom in det passet eftersom de har så lite barn. Det sög. Jag vill ju jobba! :(

Såå, jag är ledig imorrn... Men eftersom att jag jobbar på fredag igen så orkar jag inte åka tillbaka till stan bara för att vara där en dag och sen åka ut hit igen. Tur att älsklingen min föreslog att han skulle komma ut hit imorgon eftermiddag! :D Jag saknar honom massor när jag är här ute så det ska bli så roligt att få se han igen! Nu låter det som om det var evigheter sen jag träffa han sist men senast var i måndags, inte såå länge sedan! haha :P. Men jag saknar ändå så jag är superglad att han kommer hit!

Läste nyss ut Snabba cash som jag har hållt på att läsa en stund. Jag tyckte den var riktigt bra! :) Får se vad det blir för någon bok som står näst på tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0