Långhelg

Hallojsan! Har inte orkat blogga någonting i helgen, har haft rätt mycket att göra! :) Det var fest i Torsdags sen var jag rätt sliten på fredagen så då blev det bara att vila upp sig... för på lördagen var det fest igen. Det slutade med att vi drog på Corona som söög som vanligt!

Jag kommer att bo i Byn i veckan för att jag jobbar. Roligt att jag har fått vikariat hela April och troligtvis kommer få hela Maj också!! :D Barnen är ju så mysiga!

Snart ska jag käka middag med pappa och sen ska vi på fika hos bror + familj! Lilla Klara fyller 1 år imorrn så jag gissar att det e lite som ett födelsedagsfika!

Kommentarer
Postat av: Saga

Men hjälp, fyller hon redan 1? Kära värld, vad tiden går!

2010-04-06 @ 21:20:08
URL: http://sagalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0