Påskägg

Glad påsk! Sitter hos pappa fortfarande. Det var tänkt att jag skulle åka in till stan nu mitt på dagen men min syster ska komma ut till byn och jag vill gärna hinna träffa henne. Nu löste vi det så att David kommer ut hit när som hellst, vi är här en stund under kvällen och käkar middag och sånt. Sen åker vi in till stan lite senare istället. :)

Har ni fått några påskägg idag då? Fick veta av mamma att påskharen hade gått fel och råkat lämna mitt påskägg hemma hos dom på tomtebo istället, haha. Så jag får åka förbi där och hämta upp det när vi åker härifrån! :) Jag har även nyss varit på affären och köpt ett påskägg till David! Funderar på om jag ska gömma det så att han får leta nu när han dyker upp eller om jag bara ska ge det till honom? Får se får se...

Skönt med lång helg måste jag säga!

Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0