Barnvakt och uppladdning inför Melodifestivalen

Är barnvakt till Mattias ikväll. Just nu är han hos sin bästa kompis i grannhuset så jag passar på att slöa litegrann vid datorn. :P
Ikväll är det melodifestivalen igen, sista deltävlingen som ikväll är från Malmö. Ska bli riktigt spännande att se bidragen ikväll. Jag tjuvlyssnade på dem tidigare idag och tyvär måste jag säga att Sibels låt är stark (iallafall av det lilla man kunde höra på nätet). Jag säger tyvär för att jag har lite svårt för Sibel efter hennes tid i Idol, tyckte att hon verkade jättedryg när hon var med där. Vill inte att hon ska vinna därför. :P Fjantigt? Jo!
Men men, hennes låt verkar bra och jag tror hon tar sig vidare.

Jag har två bokrecensioner att komma med också. Blonde och Nu vill jag sjunga dig milda sånger. Ska bara ta mig tid att skriva dem. Tar mig ju aldrig tid att blogga längre så när jag ska skriva dessa har jag ingen aning om, men jag ska försöka göra det till veckan! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0