Musiklyssning

Sitter hemma hos pappa just nu och väntar på att middagen, som består av en fiskgratäng, ska bli klar. Det är nog inte många minuter kvar nu, mums! :D Senare är det innebandyträning som gäller och jag gör mitt bästa för att tagga till inför den.

Skoldagen idag gick bra, trots att jag var lagom less imorse när min klocka ringde 7.30...
Men vi har fått göra en massa musiklyssnings-lekar. Ritat till musik, massagesaga till musik (det var min och Saras redovisning), lekt lekar till musik osv osv. Det har varit en lång dag men den var väldigt rolig! Kommer nog stupa i säng när jag kommer hem efter träningen, ska dock försöka orka se något Arkiv X avsnitt! :P

Nu är middagen nog klar! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0