Roadtrip

Godmorgon! Jag är vaken NU, fast jag inte har någon skola längre! Jag och Susanna ska på roadtrip till Skellefteå och hämta upp en soffa som hon har köpt där. När jag kommer hem igen ska jag och bubben laga god middag tillsammans, ska bara komma på VAD vi ska laga... några förslag?

Jag är så förbannat förtjust att det inte går att beskriva med ord!
Insåg igår att jag har blivit kär, ordentligt kär... det trodde jag inte var möjligt för mig igen. Men det är en underbar känsla och just nu är jag förbannat lycklig! :)

Nu är det dags att göra mig i ordning innan Susanna är här.
Ha en toppendag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

kul för dig gumman!!!!!!!!

2010-01-15 @ 09:20:40
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0