God morgon!

... Om det nu är en god morgon?
Joodå!,  klart det är. Vaknat lite väääl sent än planerat, hade tänkt kliva upp 10 egentligen, men bortsätt från det så. Ska till jobbet om ca en timme. M ska jobba idag så då får jag ju iallafall träffa henne! =) Bossen är borta så vi måste försöka klara allt på egen hand, all planering osv. Men det ska vi nog klara, och nu när M är tillbaka så har jag någon att bolla lite idéer med så då kanske vi får en snilleblixt eller två!

Har precis käkat frukost / lunch och ska väl snart börja göra mig iordning, och försöka få liv i Älsklingen. Vi har verkligen vänt på dygnet, inte alls bra! Jag som hade tänkt hinna tvätta idag.. suck! Jaja.

Vi höres senare bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0