Tröstätning på jobbet

Nu är jag på jobbet... ENSAM. Ovanligt eller? M är inte här och jag har ingen aning om vart hon är. Kingen var här när jag kom men nu har även han åkt. Fick nu i skrivande stund ett sms från M där hon skrev att hon jobbar på sitt gamla ställe idag också. Fan, ensam igen! Nu måste jag ju helt lita på mina egna idéer och att de är bra närjag inte har någon att bolla allt med.
Är sjukt sugen på choklad (varit det sen igårkväll, nästan helt besatt och galet sugen) så jag funderar på att cykla till ICA och handla lite. Måste ändå ha någon middag att käka, och eftersom att jag är ensam borde jag få tröstäta lite :P. Det jag MÅSTE ha är MilkyWay, helt galet vilket begär jag har efter det.
Ser den intev bara helt underbart god ut!?
Nää, nu ska jag börja jobba. Men jag ska nog cykla och handla mat och choklad först.. aah, det ska jag! =) Höres sen bloggen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0