Kontakt med J!:D

Halloj, frukost igen! Det känns som att det blivit lite av mig grej, jag vaknar och kliver upp, gör frukost och sen sätter jag mig här och käkar. Det är lugnt och skönt och Älsklingen sover nästan alltid, det gör att jag kan blogga och kolla runt på bloggar i lugn och ro utan att han ska kolla en massa på allt han har koll på på nätet.

Igår lästa jag ut Sanningen om diamanter så jag återkommer lite senare med en recension på den.
Jag fick lite smått ångest sen när jag läst klart. Jag insåg att jag inte har någonting att läsa idag (söndag). Böckerna jag väntar på lär komma i veckan någongång, biblan är stängd idag så jag kan inte låna någon ny. Jag har ioförsig två Danielle Steel böcker i bokhyllan men ingen av dem kändes lockande att läsa. Men abstinens som jag fick började jag tillslut med en av dem ändå, jah insåg att det kan dröja några dagar innan jag får mina nya böcker och jag behöver någonting att läsa under tiden.

Pratar med J på msn just nu!! :D Är jätteglad, inte pratat med han så mycket sen han flyttade, lite sms men nu får jag höra hur han har det. Man vet ju aldrig med skåningarna, hoppas att de är snälla med han!!

Nu ska jag sluta skriva för studen! Återkommer senare med recension som sagt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0