Var är M?

Nu är jag återigen ensam på jobbet. Bossen for hem för att laga mat till barnen för en stund sedan och Kingen skulle hämta sina barn på dagis. Jag väntar på att M ska dyka upp, hoppas hon gör det idag. Hon skulle vara här vid 16 så jag börjar bli lite orolig att hon kanske inte kommer. Hon måååste, jag saknar henne!
Jag börjar bli hungrig också, har inte med mig någonting att äta så det blir väl att cykla till ICA och handla nåt, men idag blir det ingen choklad inte :P.

Jag har smått börjar läsa Nicole Richies roman The truth about diamonds (Sanningen om diamanter på svenska). Jag har inte kommit så långt, men en åsikt jag har hittills är att jag tycker översättningen är ganska dålig.
Fast bara omslaget på boken är ju så snygg!! Satt och bara tittade på det hur länge som hellst innan jag började läsa och det är alltid kul att ha snygga böcker i bokhyllan! :D

Som sagt, kommer med en recension senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0