Idol, idol, idol

Gud vad svårt jag har att bestämma mig gällande Idol nu, vilka som ska till final. Kevin är SJÄLVKLAR, sen gäller det ju de två andra... Om jag säger såhär.. har alltid varit småkär i Robin och jag gillar hans röst, jag vet att den kommer låta underbar på skiva. Sen har ju Alice varit jätteduktig under hela Idol och hon är ju så söt!!
Det slutade iallafall med att jag röstade en gång på Kevin och två gånger på Robin och jag baserade det beslutat på att Robin gjorde sitt bästa framträdande någonsin i Idol ikväll pluss att jag tyckte att han ver starkare IKVÄLL än Alice. Så det var helt och hållet ett avsnittsbeslut.

Leona Lewis som gästade idol ikväll är ju bara såå underbart söt och duktig! Sen att hon sjöng en låt där texten kunde varit direkt kopierad ur mitt huvud gjorde hon ju inte sämre. Kan fan inte hitta någon låt som beskriver allt jag känner bättre just nu, lite galet. Lyssnar på den om och om igen just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0