Sjuk

Fan allt jag skrev försvann, helvetes kuk! Jag ligger hemma och känner mig sjuk, har jätte jätte ont i halsen. Har inga halstabletter och kan inte koka te. För varje gång jag kokar vatten går strömmen och det blir helt svart. Då måste jag springa ner i källaren för att fixa det och det orkar jag inte med nu. Jag skulle läsa tidigare ikväll men somnade så nu kommer jag säkert inte kunna sova inatt heller. Men nä, ska inte bara gnälla! En bra sak idag är att jag hittade en nyårs-klänning!! :-) Jag som nästan gett upp hoppet. Och det bästa är att jag känner mig ganska het i den. ;-) Nu får jag bara hoppas att förkylningen inte är värre imorrn bara. Nu ska jag byta till mina nya sängkläder och sen ska jag sätta igång en film. Puss puss

Kommentarer
Postat av: C

Men du.. hur kokar du te? Förstår inte varför proppen går :P På den tiden jag bodde där så gick bara proppen ifall man hade båda plattorna igång! Min vattenkokare var aldrig något problem. Jag har aldrig orkat snacka med hyresvärdarna om det men du kan ju gå över och ta ett snack med dem?

2008-12-31 @ 10:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0