Skön söndag

Nu sitter jag hemma igen hos pappa, ikväll blir det då till att bara ta det lugnt och se på tv. Ska kolla upp om det går någon bra film senare ikväll.

JAG BLIR SÅ LESS! Orka tjata?

Utekvällen igår var riktigt lyckad! Vad lite besviken på schlagerdansgolvet, var inte fullt lika bra låtar igår som tidigare. Men dansa, det gjorde vi! :D
Det var även jättekul att se hur fint E hade fått det i sin salong och jag är så stolt över henne! :)

Det verkade tyvär inte vara några bra filmer på tv ikväll. Men jag ska iallafall sätta mig i soffan och sappa nu, nåt bra hittar jag väl att kolla på. Får ta med mig en bok så jag kan läsa emellanåt! :)

Kommentarer
Postat av: biggie

trodde du att det var klart eller? Jag måste få vara arg, besviken och less på dig ibland också.

2008-11-02 @ 20:52:35
Postat av: Malin

Jag måste få vara arg och/eller besviken. Det går inte över med en kram längre, hur mycket jag än önskar att det kunde det.

2008-11-02 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0