Som jag väntat på denna fredag!

Godmorgon och äntligen fredag bloggen! :D Som jag har längtat efter helgen, och nu är den äntligen här!
Ska snart iväg och jobba och har precis ätit frukost, åt dock lite för snabbt tror jag för nu mår jag illa... urk. Idag slutar jag jobba 16.00 och ska vara på fritids på eftermiddagen, det ska bli kul! jag hoppas då att vi inte ska vara ute så mycket idag, varken på dagis eller fritids för det ser då ruggit kallt ut. Jag vet ju att vi går ut på dagis runt 9.30, men hoppas vi bara ät ute en kort stund. Jag måste ta med mig massa kläder, mitt största problem är att jag inte har några varma passade skor. Jag har gympaskorna och sen har jag mina snyyyygga stövlar jag köpte förra helgen. Men stövlarna kan jag ju inte använda.. haha! Så det blir gympaskor med tjpcksockar i. (Jag svamlar, I know).

Idag fyller min kära M 22 år! Grattis till dig gumman! :D Hon ska ha fika hemma hos sig ikväll och jag ska försöka komma dit. Det skulle vara så kul att träffa henne, det var verkligen länge sedan nu! :(

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar! Bye!

Imorrn är det lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0