Tjejkväll

Vi hade tjejkväll ikväll jag, Lollo och AC. Jessi kunde tyvär inte komma för hon åkte till Gävle igår.. :( Vi får ta igen det nån annan gång.
Vi pratade mest, drack lite vin och såg på Stjärnor på is. Jag gillar egentligen inte det programmet men Lollo ville gärna se det så vi gjorde det, var inte så hemskt som jag trott. AC's hund var också med, hon är hur söt som hellst.. Jättebusig!
Jag fick även en massa kläder av Lollo, jättefina kläder så jag är jätteglad!! Det var så snällt av henne, tack tack tack! Jag som var på stan idag och letade nåt någon snygg topp eller nåt och hittade ingenting... men nu har jag flera! :D
Fast jag hittade faktist ett par fina högklackade skor och en mysig tröja på stan, så jag gick ju inte hem tomhänt. Nu måste vi gå ut på krogen snart så jag kan inviga mina nya partyskor! Det är ganska hög klack på dem så det är inga skor jag vill klida runt med ute och se ut som Bambi på hal is.

Visade lägenheten för syrran idag och hon tyckte den var mysig! :) Hon har redan börjat smida planer om hur det ska se ut där och det är bra, kan behöva hjälp med inredningstips osv. Jag är inte så bra på sånt och tycker väl inte heller att det är så kul. Men hon älskar typ sånt så hon får mer än gärna hjälpa mig!

Nää, nu blir det natt för mig snart. Känner mig trött! Jobbade nästan 12 timmar i sträck igår så imorgon blir det bara att ta det lugnt, sova länge och sen inte göra någonting vettigt. Ska väl städa syrrans rum innan hon kommer hit, mer arbetssam än så kommer jag nog inte vara.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0