Redo för en till vecka!

Har precis sett ett Supernatural avsnitt, spänning! :) Nu ska jag nog borsta tänderna och lägga mig och läsa. Börjar jobba klockan 10 imorrn, vet dock inte vilken avdelning det är jag ska vara på då? Får fråga när jag kommer dit! :P Jag ser faktist fram emot en till vecka med alla barn, ska bli kul! Jag försöker verkligen ta in allting och lära mig av de andra förskolelärarna i hurvida de lär ut saker och ting.

Jag ver ju och kollade på en lägenhet idag, jag tror inte att jag kommer att få den. Kändes inte som att personkemin med tjejerna klickade sådär direkt.. pluss att de hade typ fem till personer som också skulle komma och se på den. Men men, det är väl bara att leta vidare!

God natt bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0