Onsdag

Detta inlägg skrev jag idag när jag vaknat, men jag glömde publicera det så jag gör det nu istället!

Goddag!
Vilket fins väder det är ute, vad glad man blir! :D Man kanske till och med ska ta en promenad ner till stan i detta fina väder, jag tänkte ju gå förbi lägenheten och hämta några böcker... då kan man ju spara pengar och promenera istället.

Annars händer det inte mycket idag, behöver som jag skrev igår inte åka till jobbet. Men jag ska skriva klart uppgiften till jobbet nu så kan jag skicka in den. Om jag är riktigt snabb idag kanske jag hinner gå på stan och spana en stund, inte för att jag har råd att köpa någonting för tillfället men det är ju alltid kul att titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0