Nu är jag klar och jag hoppar i säng

Puuuh! Nu är jag ÄNTLIGEN klar med allt som ska lämnas in imorgon! Jag känner mig faktiskt riktigt nöjd med mig själv! :P Kahh börjar inte förrens klockan 13.00 imorgon och det känns jätteskönt! Ska förbi på mammas jobb först och se om jag kan skriva ut allting hos henne. Ska hoppa i säng nu och läsa... underbart!

Det var inte alls mitt broderi jag hade fått hem i paketet med posten, utan det var mina fotografier jag hade beställt! Blev glad för dem också men jag trodde verkligen att det var mitt broderi så jag blev liiite besviken! Nu gäller det bara att komma på någonting kreativt jag kan göra med fotografierna... Ska jag sätta upp massa foton i lägenheten eller ska jag göra något roligt kollage av dem? Det får jag försöka klura på! :)

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0