Solen och jag

Hej bloggen! Jag vet inte hur länge jag låg vaken inatt, det var inte så lätt att somna. Men när jag väl hade somnat sov jag som en stock, drömde om bebisar hit och dit... haha! Drömde att folk tyckte att det var jobbigt att umgås med mig för att jag bara pratade om mina brorsbarn hela tiden, berättade hur duktiga de va osv osv. Haha, jag hoppas att jag inte är fullt så tråkig att vara med. :P

Det är fint väder idag också... Kan det inte regna? För nu vill jag ta mig ut i solen men jag har inte tid egentligen... Måste, måste plugga! Men nä, man ska inte klaga. Jag är jätteglad över att värmen äntligen är här! Fortsätt lysa du solen! Hoppas bara att du fortfarande är kvar när jag är klar med den här uppgiften! ;)

Ut i solen ni som inte BEHÖVER sitta inne! UT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0