Wraps och kaffe

Halloj! Humöret är nu lite bättre och jag är inte lika rastlös längre! :) Det är finare i lägenheten, inge disk kvar och kylskåpet är påfyllt! Sov en liten stund också! :P Sitter nu och dricker kaffe och äter wraps fyllda med keso (med smak av oliver och fetaost), salami, paprika och oregano. De blev faktist riktigt goda. Tänkte ha lite lök i också men jag orkade inte hacka.

När jag har avnjutit denna macka blir det till att plugga litegrann. Ska även hjälpa lillasyrran med lite skolarbete.

Malin tipsade mig om ett nytt kaffe. Jag tycker det är så svårt med alla kaffesorter, så jag har alltid bara kört på Gevalia. Men Malin sa att Zoega s skånerost var god så jag köpte den nu när jag var och handlade. Och ja, helt rätt hade hon! God va den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0