Årets julkalender

Imorse vaknade jag precis lagom i tid för att se julkalendern, och jag måste säga att det var skönt att kunna ligga kvar och se på tv i 15 minuter innan jag var tvungen att slita mig upp ur den varma sängen. Jag måste säga, angående julkalenderna, att efter första avsnittet är jag skeptisk. Det verkar inte alls särskillt bra... Är det för att jag blivit för gammal för julkalendern eller är dom värdelösa nu för tiden? Jag menar, vissa julkalendrar som gick på MIN tid uppskattades ju även av de vuxna. De är ju klassiker idag! Kan dom inte komma med någonting bra bara!?

...

Ska till skolan på en stund, IDAG börjar jag iallafall klockan 10! :P Har precis käkat världens mega-frukost så är ganska så mätt för tillfället. MmMm, frukosten är det bästa på hela dagen! Tycker jag!!

Nu måste jag göra mig i ordning!
Puss

Kommentarer
Postat av: Erik

Mysteriet på greveholm !!! den ägde, även när ja såg om den för några år sedan =)

2009-12-06 @ 23:10:01
URL: http://thinkinbout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0