Rehab

Jävla Grey's Anatomy som är så fruktansvärt beroendeframkallande!! Jag borde ha legat i sängen och varit på väg att somna för ett bra tag sedan, men tack vare mitt älskade Grey's är jag fortfarande vaken. Jag kunde inte slita mig och "skulle bara se ETT avsnitt till..."! Jag får inte försova mig imorrn heller... men det kommer jag inte göra! Jag ska ta mig upp!! Ska vakna lagom tills Julkalendern börjar, se det från sängen sen kliva upp och duscha. Det är iallafall min plan och jag ska hålla mig till den! För jag ska till skolan imorrn!

Ska försöka slita mig från datorn nu och borsta mina små gaddar som gör förbaskat ont just nu. Aj aj...

Natti natt! Puss

Kommentarer
Postat av: Storebror

Ryktet gör gällande att du inte bara försov dig utan att du fet försov dig nå djävulskt =).

Inte bara lite sen till skolan utan fullständig skolk. :-P

2009-12-02 @ 15:42:15
Postat av: Jess

gick det bra med detdära att inte försova sig...? :P

2009-12-02 @ 23:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0