Blod, svett och dreggel

Det var inte alls så tokigt att titta på halvnakna grabbar som slogs idag, men dock hann vi inte se han som vi egentligen var där för att se. Malin var tvungen att gå hem och förbereda tårtan innan hennes familj skulle komma på fika. Men det var roligare än jag trott att det skulle vara. Blod och grejer! Halvnakna, svettiga, unga killar som pucklar på varandra... kan det bli bättre? Haha... :P
Ikväll är det vi tjejers tur att hälsa på och fira Malin, innan dess ska jag och Emma ut och käka någonstans. Jag har egentligen inte råd, men va fan... man lever bara en gång! :P

Jag tror jag ska ta en powernap innan jag ska träffa Emma också, är sjukt trött. Sov inte så mycket inatt... av någon konstig anledning? ;)...
Så, om jag ska vara en snäll flicka ikväll och vara social borde jag vila en stund.

Heja EMD ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0