Here we go again

Jag kan inte sova, för ovanlighetens skull... suck. Jag blir galen! Nu vill jag verkligen sova så att det blir morgon någon gång, stora planer på gång vet ni! ;) Och inte heller nu är det jobbiga tankar som stör nattsömnen, jag kan helt enkelt inte bara sova. Och eftersom att jag sover hos mamma kan jag inte se ett Roswell avsnitt för att ha någonting att sysselsätta mig med, kan inte läsa heller för boken är ju hemma. Så det jag gör är att jag dricker vatten, försöker somna, dricker mer vatten, försöker somna igen, mer vatten, kissa, försöka sova, vatten, sova.... Galen!!!

Jag vet att min blogg just nu mest handlar om min sömn / ickesömn, kanske inte så jättespännande men det är väl det mesta som händer just nu. :P Haha, kul liv jag har!
Men i helgen mina vänner ska ni få se en överraskning iallafall.. vänta bara! ;)

Ska hoppa runt på internet en stund och se om jag blir nå tröttare. Uppdaterar väl kanske igen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0